v

v

۱۳۹۰/۱۰/۱۷

احمدی بیغش به نقل از اژه‌ای: جرائم بروجردی فراتر از آن چیزی است که تا کنون مطرح شده است


دادستان کل کشور اعلام کرده بود که برای بروجردی قرار صادر شده است و وی با قرار آزاد است و اینگونه نیست که وی بی‌گناه باشد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن تاکید مجدد بر صحت اظهارات پیشین خود در مورد ارتباط علاءالدین بروجردی با پرونده تخلف سه هزار میلیارد تومانی، از شکایت یا عدم شکایت وی از خودش اظهار بی‌اطلاعی کرد. 
به گزارش قانون پس از انتشار خبر شکایت علاءالدین بروجردی از یک نماینده مجلس به دلیل طرح موضوع ارتباط وی با پرونده فساد مالی بزرگ، محمود احمدی‌بیغش که یکی از اظهارنظرکنندگان در مورد بروجردی بود، نسبت به موضوع شکایت اظهار بی‌اطلاعی و در ادامه نکات جدیدی را از پرونده بروجردی مطرح کرد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار قانون گفت: من اطلاعی ندارم که بروجردی از من شکایت کرده است یا خیر، اما اگر شکایتی هم صورت بگیرد من باز هم بر اظهارات قبلی خود تاکید می‌کنم چراکه همه آن اظهارات درست بود.
وی ادامه داد: پس از آنکه موضوع دخالت بروجردی در تخلف مالی سه هزار میلیاردی مطرح شد، دو نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی مامور بررسی این موضوع شدند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه این دو نفر دیداری هم با محسنی اژه‌ای که ناظر ویژه رسیدگی به این پرونده بوده است داشته‌اند،افزود: این دو نفر پس از این دیدار به سایر اعضای کمیسیون امنیت ملی خبر دادند که اژه‌ای اعلام کرده است جرائم بروجردی بسیار فراتر آن چیزی است که تا کنون مطرح شده است.
نماینده شازند در مجلس تاکید کرد: دادستان کل کشور اعلام کرده بود که برای بروجردی قرار صادر شده است و وی با قرار آزاد است و اینگونه نیست که وی بی‌گناه باشد.
گفتنی است جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد نیز دیگر نماینده ای بود که موضوع گناهکار بودن بروجردی در این فساد اقتصادی را مطرح کرده بود اما تلاش‌های خبرنگار قانون برای تماس با این نماینده بی نتیجه ماند.

Source: http://www.dadna.ir/fa/news/38826/احمدی-بیغش-به-نقل-از-اژه‌ای-جرائم-بروجردی-فراتر-از-آن-چیزی-است-که-تا-کنون-مطرح-شده-است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر