v

v

۱۳۹۱/۰۲/۲۳

جنگ روانی «مجتمع اطلس» علیه یک خواننده


سایر سایت‌های محافظه‌کار نیز طی دو روز گذشته همسو با رسانه‌های وابسته به این مجتمع حملات و تهدید‌های گسترده‌ای علیه نجفی آغاز کرده‌اند.
«مجتمع رسانه‌ای اطلس» وابسته به سپاه پاسداران٬ پشت پرده جریان سازی خبری علیه شاهین نجفی٬ خواننده پاپ در فضای مجازی فارسی زبان قرار دارد. سایت «نسیم آنلاین» از مجموعه سایت‌های وابسته به این مجتمع رسانه‌ای٬ روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) برای نخستین‌بار از صدور فتوای «ارتداد» شاهین نجفی از سوی یک مرجع تقلید خبر داد.
آن‌طور که رسانه‌‌های وابسته به این مجتمع خبر داده‌اند٬ این فتوا از سوی لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید قم صادر شده است. تصویر این فتوا در شرایطی امروز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) از سوی خبرگزاری فارس٬ دیگر رسانه وابسته به سپاه منتشر شده که  این فتوا در سایت اصلی آقای صافی گلپایگانی وجود ندارد.
تاریخ انتشار این «حکم» کلی مربوط به ۱۷ روز پیش است در حالی که آخرین اثر شاهین نجفی حدود دو روز است که در فضای مجازی فارسی زبان منتشر شده است.

شبکه اجتماعی «افسران جوان جنگ نرم» به عنوان یکی از مهمترین بازو‌های رسانه‌ای «مجتمع اطلس» نیز امروز از تشکیل «کمپین مجازات» شاهین نجفی خبر داده است. سایر سایت‌های محافظه‌کار نیز طی دو روز گذشته همسو با رسانه‌های وابسته به این مجتمع حملات و تهدید‌های گسترده‌ای علیه نجفی آغاز کرده‌اند.
به نظر می‌رسد رسانه‌های محافظه‌کار در روز‌های آینده به بهانه توهین وی به یکی از امامان شیعه٬ دامنه جریان سازی خبری خود را گسترش دهند.


Source: http://www.digarban.com/node/6548

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر