v

v

۱۳۹۱/۰۲/۲۵

سربازان جنگ نرم خبر دادند / اطلاعات کاربران در اختیار مدیر اخراجی ارشاد


نقض حریم خصوصی کاربران حزب‌الله از سوی مجمع نوپایی به نام «فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی» (فرا) با انتقاد «سربازان جنگ نرم» مواجه شده است.
 نقض حریم خصوصی کاربران حزب‌الله از سوی مجمع نوپایی به نام «فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی» (فرا) با انتقاد «سربازان جنگ نرم» مواجه شده است.
برخی سایت‌های محافظه‌کار و «سربازان جنگ نرم» در شبکه‌های اجتماعی٬ روز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت) این مجمع را متهم به سوء‌استفاده از حریم خصوصی خود کرده و آن را «غیرقانونی» خوانده‌اند. سایت «تریبون مستضعفین» نوشته است این مجمع از اطلاعات «ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایران» برای ارسال دعوت‌نامه‌ برای بسیاری از فعالان فضای مجازی فارسی زبان استفاده کرده است.
به نوشته این سایت «استفاده از این اطلاعات شخصی، منجر به ناراحتی و شکایت مدیر مسئولین برخی از سایت‌ها شده است.» سایت «وبلاگ‌نیوز» هم نوشته که این مجمع «برای دعوت از میهمانان خود از اطلاعات محرمانه ثبت شده در سایت ساماندهی» استفاده کرده که مهدی صرامی پیش از این مسئولیت آن را برعهده داشته است.
از مهدی صرامی به عنوان مدیرعامل «فرا» یاد می‌شود که پیش‌تر معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد بود و «شبکه ایران» از وی با عنوان «مدیر اخراجی» یاد کرده است. این شبکه نوشته که «اخراجی‌های مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد» اطلاعات «شخصی کاربران اینترنت» را در اختیار دارند.
سایت مجمع «فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی» نیز روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) هک و از دسترس خارج شده است. هک سایت متعلق به این مجمع با استقبال فعالان سایبری حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد هم با صدور اطلاعیه‌ای این مجمع را «غیر قانونی» خوانده است.
فعالان سایبری حزب‌الله در فضای مجازی فارسی زبان از راه‌اندازی این مرکز به منظور تلاش جریانی برای گرفتن امتیاز از «شورای عالی مجازی» نام برده می‌برند. گروهی از این فعالان همچنین نخستین همایش مجمع مذکورکه قرار است روز سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت) در تهران برگزار شود را تحریم کرده‌اند.

Source: http://www.digarban.com/node/6568

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر