v

v

۱۳۹۱/۰۲/۲۲

یک مقام سپاهی از شکست طرح رهبر ایران برای موفقیت در مذاکرات اتمی خبر داد


حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه پاسداران ایران گفته است که طرح آیت الله علی خامنه ای برای پیروزی در مذاکرات اتمی با غرب، شکست خورده است.
به گزارش خبرگزاری اصولگرای "دانشجو" مقدم فر در مراسم سرگروه های حلقه های صالحین یزد با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای ملی و دیگر رسانه‌های اصولگرا اظهار داشت که برخی از رسانه‌ها در خصوص مذاکرات استانبول در دام "جنگ روانی" غربی‌ها افتادند.
او در ابن باره گفت: "برخی از رسانه‌ها از جمله رسانه ملی بسیار این مذاکرات را اثر گذار و مهم نشان دادند که این جنگ روانی آنها بود."
دور جدید مذاکرات اتمی ایران با غرب ماه گذشته در استانبول ترکیه برگزار شد و قرار شد که در بغداد پایتخت عراق ادامه پیدا کند. پس از گفت و گوهای استانبول، رسانه های ایرانی، از موفقیت این مذاکرات سخن گفته اند.
معاون فرهنگی سپاه در این باره گفت: "با وجود اینکه آنها (غرب) به ما در این مذاکرات نیازمند بودند با بزرگ کردن آن نشان دادند که ما به این مذاکرات نیاز داریم که این حاشیه‌ها فقط به منظور جنگ روانی بود."
او افزود: "با وجود تلاش‌های مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی ما در تحریم‌ها، این بزرگ نمایی‌ها توسط رسانه‌های غربی و برخی از رسانه‌های ما صورت گرفت و جوری جا افتاد که ما به آنها نیازمندیم و این نگران کننده است و زخم به افکار عمومی ما وارد شد."



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر