v

v

۱۳۹۱/۰۳/۲۷

ایران از 900 تن از خانواده شهدای مصر دعوت کرد، 27 نفر آمدند! / "شیعه، امنیت ملی ما را به خطر می اندازد" !


آسوشیتدپرس نوشت: مسئولان دینی و امنیتی مصر در هفته های اخیر در خصوص تلاش ایران برای رواج تشیع در این کشور هشدار داده اند
 گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir ، این موضوع حتی موجب انتقاداتی از سوی اسلامگرایان مصر هم شده است. محمد الصغیر، نماینده پارلمان و عضو جماعت اسلامی گفت: ایران باید بفهمد که اگر می خواهد روابط خوبی با مصری که به زودی قدرت خود را باز می یابد، برقرار کند، باید بداند که مصر پرچم فرقه سنی را در دست دارد.

وی افزود: ترویج تشیع در مصر منازعه ی فرقه ای نیست بلکه مسئله ی امنیت ملی است!
ایران اخیرا از 900 خانوادهی شهدای انقلاب مصر دعوت کرده است، اما اکثر آنها دعوت ایران را قبول نکردند و تنها یک گروه 27 نفر با این سفر موافت کردند و هفته ی گذشته به ایران امدند.
مسئولان امنیتی مصر می گویند، ما در حال تحقیق در مورد طرح "شیعه ی ایرانی" توسط 350 فعال شیعه هستیم که تا به حال توانسته اند هزاران سنی را به فرقه خود در بیاورند.
این مسئول مصری افزود: حسینینه های شیعیان هم اکنون فعالیت می کنند، یکی از انها در شهر تنتا و دیگری در منطقه 6 اکتبر قاهره است.

Sourcehttp://www.entekhab.ir/fa/news/66519/ایران-از-900-تن-از-خانواده-شهدای-مصر-دعوت-کرد-27-نفر-آمدند-شیعه-امنیت-ملی-ما-را-به-خطر-می-اندازد-

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر