v

v

۱۳۹۱/۰۳/۱۴

آیت الله خامنه ‌ای تهدید به پاسخ " صاعقه وار " در صورت حمله اسرائیل به ایران کرد


آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی اسرائیل را تهدید به پاسخ " صاعقه وار " به هر حمله نظامی کرد.
به گزارش منابع خبری ایران ، آیت الله خامنه ای که یکشنبه 3-6-2012 در مراسم بیست و سومین سالگرد درگذشت آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت، با تاکید بر ناکار آمد بودن تحریم ها علیه کشورش به اسرائيل هشدار داد که حمله آن به ايران مثل صاعقه بر سر خودش فرود می آيد.
ایران به دلیل برنامه اتمی اش، با تحریم هایی بین المللی روبرو است. غرب تهران را متهم به تلاش برای ساخت سلاح اتمی می کند. از سوی دیگر، زمزمه هایی از احتمال حمله نظامی اسرائیل به مراکز اتمی ایران به گوش می رسد.
عزت پس از 200 سال ذلت
آیت الله خامنه ای در سخنان خود، تاریخ 200 ساله ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را " ذلت بخش" توصیف کرد و گفت: "ما در تمام این دوران در حوزه سیاست یک ملت منزوی بودیم و در فعل و انفعالات منطقه و جهان هیچ تاثیری نداشتیم. در حوزه اقتصاد وضع ما روز به روز به طرف انحطاط بیشتر حرکت می‌کرد و در حوزه علم و فناوری به کلی عقب‌مانده بودیم و هیچ دستاورد علمی‌ ای که قابل عرضه باشد، نداشتیم. در سیاست داخلی خود دستخوش سیاست‌های بیگانگان بودیم، استعمارگران بر حکومت‌های ما اثر می‌گذاشتند و دولت‌ها و حکومت‌های ما هیچ عکس‌العمل شایسته انسانی و افتخارآمیز از خود نشان نمی‌دادند و در حفظ حاکمیت ضعف خجالت‌آوری را در این دوران مشاهده کردیم."

او پیروزی انقلاب را عامل آغاز "عزت" مردم ایران برشمرد و اظهار داشت: "انقلاب اسلامی ایران ورق را برگرداند و امام خمینی رهبر،‌ زمامدار و پیشوای این انقلاب بودند و بر این کار گماشته شدند که روح عزت ملی را احیا کنند و فرهنگ "ما می‌توانیم" را که فرهنگی قرآنی است به دهان مردم انداختند."
نمونه های پیشرفت مردم ایران
او با اشاره به آن چه "نمونه های پیشرفت مردم ایران" خواند، گفت: "یکی از نمونه‌های پیشرفت ایران، غلبه بر همه چالش‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی در طول این 33 سال است. هدف دشمن از بین بردن موجودیت نظام بود که ملت ایران بر این چالش‌ها پیروز شد. در این میدان که یک روز دنیا در دست شرق و یک روز در دست غرب بود، ملت ایران توانست بر شرق و غرب پیروز شود و امروز که بر حسب ظاهر دنیا در دست غرب گمراه است، ملت ایران توانسته است بر این غرب گمراه پیروز شود."
(جهت مطالعه ادامه مطللب به سایت ذیل رجوع کنید)
Source: http://www.alarabiya.net/articles/2012/06/03/218306.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر