v

v

۱۳۹۱/۰۳/۱۷

فرمانده بسیج: خاتمی مسئول ابتلا به مواد مخدر و مسائل اخلاقی جوانان ایران است


محمدرضا نقدی فرمانده نیروهای بسیج ایران گفت که محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین این کشور، مسئول بسیای از معضلات جوانان ایرانی از جمله ابتلا به مواد مخدر و مسائل غیر اخلاقی است.
به گزارش سایت "انتخاب" نقدی که چهارشنبه 6-6-2012 در جمع فرهنگیان استان لرستان سخن می گفت، اظهار داشت: "خاتمی ظلم بسیار بزرگی در حق ایران اسلامی کرده و نسل اندر نسل مدیون ملت ایران باقی خواهد ماند."
گفتند است خاتمی که با شعارهای آزادی و اصلاحات روی کار آمده بود، در دوره ریاست جمهوری خود مورد انتقادهای تند بسیاری از شخصیت های اصولگرا قرار می گرفت. بسیاری از انتقادها هم اکنون نیز ادامه دارد.
فرمانده نیروهای بسیج ایران افزود: "بسیاری از معضلات جوانان از جمله ابتلا به مواد مخدر و مسائل غیر اخلاقی معلول انحلال امور تربیتی مدارس توسط دولت خاتمی است."
او با اشاره به حذف "امور تربیتی" از مدارس توسط دولت خاتمی تصریح کرد: "آنچه که در وزارت آموزش و پرورش ارجحیت دارد مسئله پرورشی است و کانون اصلی این مجموعه بایستی مسائل تربیتی باشد."
نقدی فرهنگ جامعه را شرط اصلاح جامعه دانسته و تصریح کرد: "عناصر مختلفی در تربیت انسان اثر می گذارند که به فرموده امام خامنه‌ای مهمترین آن معلم است."

Source: http://www.alarabiya.net/articles/2012/06/06/219024.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر