v

v

۱۳۹۱/۰۶/۰۲

دیلی تلگراف به نقل از منابع امنیتی خامنه ای و اعضای شورای امنیت ملی تاثیر سرنگونی رژیم اسد را بررسی کردند


روزنامه بریتانیایی "دیلی تلگراف" به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران از سپاه قدس شاخه خارجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواسته است برای حمایت از بشار اسد در کشورهای غربی دست به عملیات تروریستی بزند.
بر اساس این گزارش خامنه ای در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی از آنها خواسته است آثار سرنگونی رژیم اسد بر ایران را بررسی کنند.

در گزارش این جلسه که خامنه ای شخصا در تهیه آن نقش داشت با اشاره به گسترش بحران سوریه تاکید شد منافع ملی ایران پس از سقوط اسد به شکل مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت ، همچنین تحریم های بین المللی علیه این کشور نیز بر منافع آن تاثیر می گذارد.

دیلی تلگراف افزود شورای امنیت ملی تاکید کرد: " ایران نباید در برابر تهدیدهایی که امنیت ملی را تهدید می کند منفعلانه عمل کند و باید این پیام را به غرب برساند که در مسئله سوریه خطوط قرمزی وجود دارد که نمی توان از آنها گذشت."

شورای امنیت ملی ایران توصیه کرده است که باید به آمریکا ، بریتانیا ، ترکیه ، سعودی و قطر که مواضع مشترکی نسبت به سوریه دارند هشدار داده شود که در منطقه از "مصونیت" برخوردار نیستند.

گزارش می افزاید آیت الله خامنه ای پس از تهیه این گزارش به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دستور داد تا عملیات علیه غرب و همپیمانان آن که از مخالفان رژیم سوریه حمایت می کنند، گسترش یابد.

Source: http://www.alarabiya.net/articles/2012/08/22/233618.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر