v

v

۱۳۹۱/۰۵/۱۴

احمدی‌نژاد: اصول‌گرایان پدر صاحب بچه را درآوردند


احمدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش خودش را با «امام علی» و «امام حسن» مقایسه کرد و گفت مظلومیت آنها نیز به خاطر یک جنگ روانی و آتش بار تهمت‌هایی بود که به آنها می‌زدند.
محمود احمدی‌نژاد دیشب به برخی از دانشجویان  افطاری داده است. وی همچنین در سخنرانی خود که در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد ادعاهایی را مبنی این که «نمی‌گذارند کار کنیم»، مطرح کرد.
رییس جمهوری ایران گفت: «تمام برنامه‌های دولت در جهت عدالت بود اما در کشور ما بجز دولت، دستگاه‌های دیگری که تاثیرگذارند باعث می‌شوند یا برنامه‌های ما تغییر کند و یا برخی کارها جنبه تکلیفی پیدا کند.»
وی دقیقا مشخص نکرد که منظورش از این دستگاه‌های تأثیرگذار چه دستگاه‌هایی است، اما به نظر می‌رسد منظور وی نهادهایی است که زیر نظر مستقیم رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود.
احمدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش خودش را با «امام علی» و «امام حسن» مقایسه کرد و گفت مظلومیت آنها نیز به خاطر یک جنگ روانی و آتش بار تهمت‌هایی بود که به آنها می‌زدند.
وی اضافه کرد: «من نمی‌دانم برای اجرای یک برنامه باید چند نفر را قانع کنیم. هیچ کجای دنیا این طور نیست. ماجرای ما نقل آن شخصی است که داشت لقمه‌ای می‌خورد و در نزدیکی‌اش گربه‌ای صدا می‌کرد. آن شخص با هر صدای گربه یک لقمه به آن گربه می‌داد و در آخر که فهمید چیزی برای خودش باقی نمانده است.»
وی همچنین درباره موضوع حجاب در ایران گفت: «برخی در موضوع حجاب و عفاف ما را تکفیر کردند آیا من مخالف حجاب و عفاف هستم من به آقایانی که می خواهند در این موضوع با بگیر و ببند کار را پیش ببرند مخالفم.» رئیس جمهوری ایران علت شرکت نکردنش در مجمع را نیز «تداخل ساعت جلسه این نهاد با کلاس‌های درسی‌» عنوان کرد.
متن کامل سخنان محمود احمدی‌نژاد را می‌توانید در خبرگزاری مهر بخوانید.

Source: http://www.khodnevis.org/persian/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA/19051.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر