v

v

۱۳۹۱/۰۶/۲۹

ضرب‌وشتم یک روحانی (آخوند) در سمنان توسط یک دختر



از جمله روحانیان (آخوند ها) معروفی که طی ماه‌های اخیر مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند می‌توان به حجت‌الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری در خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی تهران، حجت‌الاسلام فرزاد فروزش، امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیابان شریعتی تهران، یک روحانی در منطقه تهرانپارس و حجت‌الاسلام خیراندیش مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، اشاره کرد.
نا بر گزارش‌ها حجت‌الاسلام سید علی بهشتی، پیش‌نماز مسجد جامع شهمیرزاد در استان سمنان، پس از آنکه به دو دختر جوان در خیابان نسبت به نوع پوشش‌شان اعتراض کرده‌بود از سوی یکی از این دختران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و براثر این ضربات بیهوش و راهی بیمارستان شده‌است.

خبرگزاری مهر روز دوشنبه ۲۷ شهریور خبر داد که دستور این پیش‌نماز مسجد به یکی از این دختران با جمله «خانم خودت را بپوش» با پاسخ «تو چشمهایت را ببند» روبه‌رو شده و تکرار دستور حجت‌الاسلام علی بهشتی به او باعث شده تا این دختر او را به زمین انداخته و با ضربات لگد به کمر او بکوبد.

وی که به تشخیص پزشکان دچار کوفتگی مهره‌های کمر شده سه روز را در بیمارستان گذرانده و هم‌اینک نیز وضعیت جسمانی خوبی ندارد.

سید علی بهشتی به خبرگزاری مهر گفت که «در هنگام حادثه فقط یک جوان مسجدی به همراه همسرش بر بالینم حاضر شد

وی ادامه داد: «شنیده‌ام که فرماندهی انتظامی شهرستان مهدیشهر به فرمانده پاسگاه شهمیرزاد چند بار تاکید کرده که برای پیگیری موضوع پیشم بیایید، اما هنوز کسی نیامده‌است

این پیش‌نماز مسجد افزود: «ولی جای تعجب است که از ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهر، شهرستان و یا استان هنوز کسی خبرم را نگرفته‌است
(جهت مطالعه ادامه این مطلب به آدرس سایت ذیل مراجعه نمائید)
Source: http://www.radiofarda.com/content/f12_iranian_mulla_hit_by_a_girl_in_semnan_province/24712210.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر