v

v

۱۳۹۱/۰۲/۲۰

ادامه کشتار هدفمندانه و ترور مردم بلوچ توسط رژیم ایران محکوم است


حزب مردم بلوچستان ضمن تسلیت به خانوادهای مقتولین برای از دست دادن اعضای خانواده خود؛ اعمال فریبکارانه؛ سیاست های فاشیستی وخشونت¬آمیز رژیم آخوندی ایران را به شدید ترین شکل ممکن محکوم میکند و از تمامی نیروها؛ سازمانها و تشکلات مترقی و حقوق بشری تقاضا می کند اعمال سرکوبگرایانه و کشتار لجام گسیخته رژیم در بلوچستان را محکوم نمایند.



ادامه کشتار هدفمندانه و ترور مردم بلوچ توسط رژیم ایران محکوم است

کشتار هدفمندانه و ترور مردم بلوچ توسط نیروهای سرکوبگر رژیم استبدادی ایران در بلوچستان حدت و شدت بیشتری به خود گرفته است. تازه ترین مورد از اینگونه کشتار و ترور - کشتن محمد نعیم تلاتف و زخمی شدن دو نفر از همراهان وی -آقایان مسلم تلاتف و یحیی بهرامزهی از مردم منطقه سرباز می باشند. وضعیت هردونفر زخمی شده وخیم اعلام شده بود.

طبق گزارشات رسیده آقای تلاتف که از مخالفان رژیم بوده چندی پیش همراه با تعداد دیگری از مخالفان رژیم، همچون ملا کمال سلاهزهی، از " عفو عمومی" اعلام شده رژیم آخوندی بهره جسته و امان نامه در یافت کرده بود. بنا به گزارشات رسیده شخصی با وی (محمد نعیم تلاتف) تماس میگیرد واز ایشان می خواهد تا در جای مشخصی با ملا کمال سلاهزهی ملاقات نماید.

آقای محمد نعیم همراه با این دو نفربا ماشین سواری به طرف مقصد حرکت می کنند. در مسیر راه با حمله چند مهاجم مسلح روبرو می شوند که موجب کشته شدن وی و زخمی شدن همراهانش می گردد. مهاجمان به مدت کوتاهی بعد از تهاجم از محل در گیری فرار میکنند. مردم محل به پاسگاه نیروهای انتظامی پل سرباز که در مسیر حمله کنندگان قرار داشته اطلاع می دهند تا از فرار قاتلان جلوگیری شود اما نیروهای انتظامی مستقر در پاسگاه نامبرده هیچگونه عکس العملی نشان نمی دهند. این عمل نیروهای انتظامی نشان می دهد که آنها از قبل در جریان این جنایت قرار گرفته­ بودند. طبق آخرین گزارشات رسیده دو نفر مجروح نیز در بیمارستان جان خود را از دست داده­اند.

عملکرد نیروهای رژیم استبدادی ایران در بلوچستان نشان می دهد که رژیم حاکم به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست. ازهیچ اقدامی جهت سرکوب مردم بلوچستان کوتاهی نمی کند. هدف رژیم از کشتار لجام گسیخته نیروهای سرکوبگرش در بلوچستان ایجاد رعب و وحشت؛ نا امن تر کردن جامعه بلوچستان؛ ادامه سرکوب لجام گسیخته و تضیعف جامعه بلوچستان از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است. سیاست رژیم آخوندی در بلوچستان بر خشونت عریان و کشتار لجام گسیخته استوار بوده است تا شاید رژیم آخوندی به زعم خود به توانند از این طریق سیاست سرکوب وکشتار خود را در بلوچستان به جلو به برد و ملت بلوچ را مغلوب خود سازد.

حزب مردم بلوچستان ضمن تسلیت به خانوادهای مقتولین برای از دست دادن اعضای خانواده خود؛ اعمال فریبکارانه؛ سیاست های فاشیستی وخشونت­آمیز رژیم حاکم بر ایران را به شدید ترین شکل ممکن محکوم میکند و از تمامی نیروها؛ سازمانها و تشکلات مترقی و حقوق بشری تقاضا می کند اعمال سرکوبگرایانه و کشتار لجام گسیخته رژیم در بلوچستان را محکوم نمایند.

حزب مردم بلوچستان

09-05-2012



Writer: BPP


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر