v

v

۱۳۹۱/۰۳/۱۹

راز لباس بلوچی حداد عادل چه بود؟


او با لباسی بلوچی –که به اشتباه در برخی رسانه ها، عربی عنوان شد- و همراه با عصا در صحن علنی مجلس حاضر شد.


 
روز سه شنبه 16 خردادماه مجلس نشینان شاهد ظاهری متفاوت از دکتر غلامعلی حداد عادل در صحن پارلمان بودند. او با لباسی بلوچی –که به اشتباه در برخی رسانه ها، عربی عنوان شد- و همراه با عصا در صحن علنی مجلس حاضر شد. اما به راستی راز لباس متفاوت نماینده اول تهران چه بود؟سالیان درازی است که مدرسه فرهنگ –زیر نظر دکتر حداد- فعالیت های گسترده آموزشی و فرهنگی در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان دارد و این مدرسه با کمک فارغ التحصیلان آن و همچنین معلمان بلوچ، اقدامات زیادی را در نواحی محروم این استان -در کنار اردوهای جهادی- انجام داده است.

به گزارش خبرنگار جهان، این فعالیت ها باعث شده تا ارتباط نزدیکی میان حداد عادل و بسیاری از فازغ التحصیلان و معلمان استان سیستان و بلوچستان برقرار شود.

این آشنایی سبب آن می شود تا یکی از فارغ التحصیلان بلوچ استان سیستان و بلوچستان یک لباس بلوچ را برای دکتر حداد عادل هدیه بیاورد.

به دنبال شکستن پای نماینده تهران، حداد عادل از این لباس -که مناسب این روزهایش نیز هست-، استفاده کرده و در صحن علنی مجلس حاضر می شود تا بدین وسیله نسبت به بلوچ های ایران و لباس سنتی آنان نیز ادای احترام کرده باشد.

گفتنی است روز چهارشنبه دهم خردادماه غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در یک مسابقه دوستانه فوتبال دچار مصدومیت شد و پایش شکست.
Source: http://www.tayab.ir/post/236

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر