v

v

۱۳۹۱/۰۳/۱۷

توزیع نامناسب بنزین مردم نیکشهر را سرگردان کرده است * چرا مردم نیکشهر هر آرزویی را باید به گور ببرند؟


دانش یکی از رانندگان نیکشهری می‌گوید: بالاخره تکلیف چیست؟ در شهر نیکشهر فقط یک جایگاه سوخت وجود دارد و این جایگاه نیز هر چند روز و اکثراً آخر و اول هفته تعطیل است، باید کجا و به چه کسی مشکل را گفت تا پیگیری کنند؟
نیکشهر مردمان هچ په نام نبیت راحتی و  آسایشا
 اگر نیکین عملی گون انت رند مرگا کبرا شوهاز بکنت
حسینی مسوول ناحیه نفتی نیکشهر: مشکل از شرکت نفت و عدم پیگیری مسوولان نیست بلکه جایگاه دار توان مالی جهت خرید به موقع و حمل و توزیع سهمیه روزانه بنزین را ندارد هر چه تذکر می دهیم گوش نمی کنند مجبوریم بزودی جرائم سنگین برای آن در نظر بگیریم تا این مشکل حل شود.
اسلم رئیسی نماینده جایگاه سوخت: مسوولان دروغ می گویند روزانه 30 هزار لیتر خرید می کنیم ولی مصرف بنزین و تعداد خودروها زیاد هست بخاطر همین بنزین زود تمام می شود نقدینگی و توان مالی داریم.
پایگاه اطلاع رسانی نیکشهر: تعدادی از رانندگان با ابراز گلایه شدید خواستار حل مشکل بی بنزینی در شهر نیکشهر شدند و افزودند در طول هفته دو تا  سه روز در جایگاه بنزین به بهانه های مختلف بنزین توزیع نمی شود و تعطیل است و این امر موجب سرگردانی مسافران و مردم شهر شده است.
آنان افزودند بعضی اوقات فقط صبح یک تا دو ساعت بنزین توزیع می کنند و بعد می گویند تمام شده است شب هم بنزین وجود ندارد و کلا در طول هفته مشکل دارد ما هر روز که مشکل بی بنزینی را پیگیری و به گوش مسوولان می رسانیم می گویند در حال بررسی و پیگیری هستیم ولی هیچ وقت این پیگیری ها عملی نشده است و جواب قانع کننده ای به مردم داده نشده است. دانش یکی از رانندگان می گوید بالاخره تکلیف چیست؟ در شهر نیکشهر فقط یک جایگاه سوختی وجود دارد و همین هم هر چند روز و اکثر آخر و اول هفته تعطیل است باید کجا به چه کسی مشکل را گفت تا پیگیری شود؟
اولیایی که در جایگاه سوخت بود و طی تماس تلفنی مدیر سایت را به پمپ بنزین احضار کرد می گوید چرا این مشکل هر هفته وجود دارد چرا الان که سهمیه بندی بنزین هست صفهای چند صد متری تشکیل و جایگاه بنزین نداشته باشد تا کی باید این وضعیت ادامه پیدا کند چرا مردم نیکشهر باید در وقت سهمیه بندی و کارت سوخت با بی بنزینی مواجه شوند.
مولابخش رئیسی یکی دیگر از رانندگان می گوید بجای بیش 5 تا 6 پمپ تلمبه فقط یک تا دو تا روشن است و همین طوری وقت کشی می کنند تا چند ساعت توزیع بنزین با یک تلمبه سپری شود و بعد بگویند بنزین تمام شده است. یکی از کارمندان دولتی که به همراه خانواده اش در پمپ بنزین حضور داشت و نخواست نامش فاش شود گفت به خاطر 20 لیتر بنزین سفرم به چابهار کنسل شده و با خانواده ام مجبورم تا یک هفته دیگر برای تعطیلی آخر هفته صبر کنم.
این کارمند افزود مسوولان هیچ اهرم فشاری ندارند و شاید از مسوول جایگاه ترس واهمه دارند یا اینکه شریک و سهمی دارند که هیچ اقدامی انجام نمی شود چرا وقتی یک جایگاه دار اینقدر خلاف می کند و چندین و چند وقت این مشکلات و خلافهای ادامه دارد آب از آب تکان نمی خورد و باید مردم بسازند و بسوزند یا اینکه خفه شوند و حرفی نزنند.  
حسینی مسوول ناحیه نفتی شهرستان نیکشهر در این باره به سایت نیکشهر گفت باید هر روز یک تانکر 30 هزار لیتری توسط جایگاه دار خرید و حمل و توزیع شود متاسفانه مسوول جایگاه به دلیل عدم نقدینگی و نداشتن توان مالی نمی تواند به موقع خرید کند که این امر موجب شده تا عملکرد شرکت نفت و مسوولان زیر سوال برود و مردم فکر می کنند مشکل از شرکت نفت و فرمانداری است در حالیکه جایگاه دار نمی تواند بنزین خرید نماید و هر دو روز در میان خرید می کند.
مسوول ناحیه نفتی نیکشهر افزود یک تانکر 30 هزار لیتری شرکت نفت چابهار بدون گرفتن وجه به هر جایگاه می دهد و می توانند بعدا هزینه آنرا پرداخت کنند ولی بازهم جایگاه نیکشهر مشکل دارد. وی گفت جایگاه سوخت نیکشهر در بعضی مواقع به بهانه تعمیرات و بعضی مواقع به بهانه های دیگر و غیرموجه سوخت توزیع نمی کند و موجب نارضایتی مردم شده است.
اسلم رئیسی مسوول جایگاه نفتی نیکشهر گفت مسوولان به دروغ بهانه عدم توان مالی ما را مطرح می کنند ولی ما خرید می کنیم وقتی زود به فروش می رود و مصرف شهر نیکشهر بیش از 30 هزار لیتر است تقصیر من چیست چرا همه مشکلات را متوجه جایگاه می کنند آنان ما را در خرید و حمل یاری نمی کنند و در بعضی مواقع به جای اینکه صبح یا شب قبل حمل بنزین را انجام دهیم با تاخیر تحویل می دهند و به روز بعد موکول می شود.
عبدالستار بارکزهی رئیس اداره صنعت معدن تجارت نیکشهر هم در این باره در گفتگو با سایت نیکشهر افزود این اداره فقط کار نظارت بر نحوه توزیع را انجام می دهد و هیچگونه مسوولیتی دیگر ندارد شرکت نفت باید بنزین شهرستان را تامین کند.
Source: http://nikshahr.com/post/1386

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر