v

v

۱۳۹۱/۰۳/۲۳

پیروزی موسوی شرایط نظام را بد می‌کرد / پیروزی موسوی شرایط نظام را بد می‌کرد


حامیان علی خامنه‌ایی از اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی با عنوان «خواص مردود» یاد می‌کنند که حاضر نشده‌اند انتخابات سال ۱۳۸۸ را تائید کنند.
اسماعیل کوثری از فرماندهان سابق سپاه با گذشت سه سال از انتخابات سال ۸۸ اعلام کرد اگر میرحسین موسوی در این انتخابات پیروز می‌شد «شرایطی به مراتب بد‌تر از فتنه رقم می‌خورد.»
آقای کوثری این مطلب را روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) در گفتگو با خبرگزاری فارس مطرح کرده و گفته است با پیروزی موسوی «فتنه‌گران بر کشور مسلط شده و پروژه تغییر نظام را دنبال می‌کردند.» این نماینده مجلس همچنین افزوده که «تعدادی از خواص که در ظاهر از همراهان امام و رهبری بودند در جریان فتنه ۸۸ به دلیل دنیاطلبی حاضر شدند ارزش‌های الهی و اسلامی را زیر پا بگذارند.»
کوثری از خواصی که به نام آن‌ها اشاره‌ایی نکرده است با عنوان افرادی یاد کرده که به «به آرمان‌های امام و انقلاب» خیانت کرده‌اند. حامیان علی خامنه‌ایی از اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی با عنوان «خواص مردود» یاد می‌کنند که حاضر نشده‌اند انتخابات سال ۱۳۸۸ را تائید کنند.
در این دوره از انتخابات محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد پیروز معرفی شد که با اعتراض میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و مردم مواجه شد. دامنه این اعتراض‌ها تا جایی پیش رفت که جمهوری اسلامی اقدام به سرکوب خشونت‌بار مردم در خیابان‌ها کرد که منجر به کشته شدن دست‌کم ۳۲ نفر شد. طی سه سال گذشته بسیاری از تحلیل‌گران نگرانی علی خامنه‌ای از به قدرت رسیدن میرحسین موسوی را مهم‌ترین عامل تقلب در انتخابات سال ۸۸ اعلام کرده‌اند.
تحلیلی که به صورت تلویحی از سوی اسماعیل کوثری نیز تائید شده است.

Source: http://www.digarban.com/node/7104

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر