v

v

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

هشدار و تهدید به ترور علمای بلوچ توسط سایت زاهدان پرس



سایت زاهدان پرس و عوامل گرداننده آن که بارها علمای اهل سنت بلوچ را تهدید به ترور متقابل کرده بودند، بعد از ترور مولوی عبدالله براهویی، یکبار دیگر تهدید خود را علنی ساخت

سایت زاهدان پرس و عوامل گرداننده آن که بارها علمای اهل سنت بلوچ را تهدید به ترور متقابل کرده بودند، بعد از ترور مولوی عبدالله براهویی، یکبار دیگر تهدید خود را علنی ساخت و در مطلبی کددار به علمایی که زاهدان پرس آنها را "وهابیون طرفدار جندالله" لقب می دهد، هشدار داده است که در مقابل ترورهای جندالله و دیگر گروهای مسلح بلوچ، مقابله به مثل خواهد کرد و علمای طرفدار به اصطلاح "وهابیت" را ترور خواهد نمود که مولوی عبدالله براهویی یک نمونه آن است. سایت زاهدان پرس که از کوچکترین و حتی سری ترین حوادث استان مطلع است، این بار در یک مطلب رمزدار به نقل از سایت مسجد مکی زاهدان نوشت:
این سایت مدعی شد که افراد مسلح "این" مولوی را به قتل رساندند. بر خلاف ترور مولوی طرفدار رژیم(مولوی جنگی زهی) که سایت زاهدان پرس و بلندگوهای تبلیغاتی رژیم ترور وی را شهادت توسط تروریست های وهابی خواندند؛ حتی بعد از گذشت چند روز از این جنایت شنیع، مقامات استان در مورد ترور مولوی براهویی سکوت اختیار کرده اند. سنی انلاین در مطلب خبری کوتاه خود، حداقل در سه جا از کلمه شهادت مولوی عبدالله توسط تروریست ها استفاده نموده. اما زاهدان پرس در یک تحریف عمدی و واضح ( که حتی کددار و یا رمزدار هم نیست) بجای "شهادت رساندند" اصطلاح "به قتل رساندند" را جایگزین کرده است.در طی چند سال گذشته سایت زاهدان پرس ظاهرا به نقل از نظرات خوانندگان خود در پائین مطالب خواستار مقابله به مثل ترور علمای اهل سنت با تمسک به اتهام واهی "طرفداران تروریست های وهابی" شده بود. این ترور و مطلب مندرجه در زاهدان پرس هشدار جدی است به علمای اهل سنت که حاظر نیستند تملق و چاپلوسی حکومت را بکنند.
بلوچ زاهدانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر