v

v

۱۳۹۲/۰۲/۰۹

چابهارحیاط خلوط مدیران حقوق بگیربارقم بالا

داتشگاه علوم پزشکی سینای چابهار ، مدیرش از این قاعده مستثنی نیست دکتر م. شهریار مدیر این دانشگاه با حقوق ماهیانه 8 میلیون تومان مشغول به خدمت است

چابهار به دلیل شرجی های و شرایط نامساعد جوی حیاط خلوط مدیران نازک و نارنجی به ویژه آنانی که خارج از چابهار می آیند حالا فرقی نمی کند این مدیر از کدام شهر استان باشد.

داتشگاه علوم پزشکی سینای چابهار ، مدیرش از این قاعده مستثنی نیست دکتر م. شهریار مدیر این دانشگاه با حقوق ماهیانه 8 میلیون تومان مشغول به خدمت است و این حقوق برایش کافی نیست صبح ها با بیمارستان امام علی (ع)چابهار قرارداد دارد و بیماران را ویزیت می کن و بعدازظهرها هم در مطب خود واقع در خیابان سینا جایی که دانشجویان جانشان در خطر است به کار طبابت مشغول است .

آقای یعقوب جدگال نماینده چابهار را با استخدام یک نگهبان از اقوامش آنچنان نمک گیر کرده اند که ایشان سکوت اختیار کرده و سعید اربابی به عنوان نماینده ایرانشهر و از بانیان این دانشگاه اصلاپی گیرموضوع نیست.

دکتر نظری رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چابهار هم بنده ی خدا بیش از یک ماه است که دنبال لودر می گردد تا مطب های تخلیه شده را تخریب و به فضای سبز تبدیل کند اما تاکنون لودر گیرش نیامده و دانشجویان هم همچنان درمعرض خطر ریزش ساختمان های نامقاوم هستند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر