v

v

۱۳۹۲/۰۸/۱۱

بیانیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی در محکومیت اعدام ۱۶ زندانی سیاسی هوطن بلوچ



زندانی سیاسی ارژنگ داودی طی بیانیه ای اعدام ۱۶ تن از هموطنان بلوچ را محکوم کرد و ازدبیر کل سازمان ملل متحد خواستار دخالت برای محکوم کردن و متوقف کردن این جنایتها شد. این بیاینه جهت ارسال به دبیر کل و انتشار در رسانه ها در آختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است
متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
با یاد خدا
با درود به تمامی جان نثاران راه آزادی بشر
با سلام به تمامی انسانهای آزادیخواه ، دموکرات منش و نیک اندیش جهان
با تجدید پیمان با تمامی جمهوریخواهان ، دموکرات و سکولار ایرانی
کشتار بی خردانه ۱۶ هموطن بلوچ که هر انسانی  را در بهت و حیرت فرو می برد  برای من یادآور اعدام ناجوانمردانه  تنی چند  از جوانان بلوچ  در سال ۸۹ و از جمله آنان اسدالله وفایی  فرزند محمد  هم سلولی اینجانب در بند ۶ زندان رجایی شهر در سال ۸۷ است.
این توحش عریان همراه با اظهارات تکان دهنده بیدادستان زاهدان آشکارتر از آفتاب نیمروز دال بر وجود سازمان یافته و روش مند تروریسم دولتی  در رژیم ولایت منحط فقیه خونخوار است که نه  تنها مزدورانش به انواع  فسق و فجور  آلوده اند بلکه  رهبران  این حکومت جبار برای بقای غاصبانه خود از ارتکاب هرگونه  رذالت چون فاجعه کهریزک و هرگونه جنایتی چون کشتار اسیران بلوچ ابا ندارند.
این کشتار وحشیانه را به خانواده بشری  به ایرانیان پراکنده در سراسر گیتی ،به هم میهنان بلوچ بویژه خانواده های این عزیزان از دست رفته صمیمانه تسلیت گفته.
از جناب بان کی مون می خواهم که به عنوان متولی حقوق بشر در جهان و دبیر کل سازمان ملل در این باره که مشتی نمونه خروار است شخصا بطور مستقیم ورود کنند .
ارژنگ داودی
معلم، شاعر،نویسنده و زندانی سیاسی
آبان ۱۳۹۲
نامه فوق به دفتر دبیر کل سازمان ملل ارسال شد
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
Publisher: hd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر